1. apr. 2017

Tri krat tri leta bloga

Nekaj praktičnih napotkov, kako biti ʻinʼ

Aham,™ že devet let se zajeb z veseljem udinjam filmskim vtisom ter delim občutke ob konzumaciji cineastičnih obrokov. Od prejšnjega, osemletnega jubileja sem napisal 115 prispevkov (od tega 94 filmskih zapisov in 21 drugih nebuloz), kar povprečno pomeni več kot dva članka tedensko (natančneje 2,2). Bralo me je 160,330 ljudi (če gre verjeti Bloggerjevi statistiki), kar v povprečju pomeni približno 440 unikatnih klikov vsak dan (skupno število klikov v tem hipu znaša skoraj 932,000). Zadovoljén sem. Ah. ツ

V tem času sem postal strokovnjak za spletno komuniciranje in trendovske oblike promocije (tako kot je tisti, ki je videl že veliko filmov, pač kompetenten recenzist™ in velika avtoriteta na tem področju), zato bom dragocene izkušnje podelil s sodr cenjenimi bralci in člani velike srečne internetne družine, ki si od vsega najbolj želijo podobne prepoznavnosti, finančne uspešnosti ter osupljive artikuliranosti misli in besede. Kako torej postati zmagovalec?

Prvič, svet mora vedeti, da obstajaš in kdo si. Če te ljudje ne poznajo, potem te v resnici sploh ni, mirno se lahko zakoplješ in v krajevni greznici počakaš na reciklažo. Brezjajčne šleve se skrivajo za spletno brezimnostjo in mislijo, da je pomembno le to, kaj in kako napišejo — ne pa število zvestih sledilcev, ki redno spremljajo zanimive insajderske informacije o njih samih. Medijska slava je največ, kar lahko dosežeš v življenju. Zmagovalci ves čas opozarjajo nase, z vsemi sredstvi pritegujejo pozornost ter opominjajo na lastno veljavo in sposobnosti. Ponosno povej, kdo si! シ

Zato sem se odločil, da po devetih letih končno razkrijem svojo fizično identiteto in se pokažem v vsej lepoti. Samo tukaj in zdaj, ekskluzivno za bralce, ki gotovo komaj čakajo, da bi videli, kako je v resnici videti njihov blogerski junak iz mesa in krvi. Izvolite: moja malenkost v kabinetu za računalnikom.



Drugič, pomembna so tvoja mnenja in komentarji dogajanja — od lokalnih prireditev in pasjih procesij do butalske glasbene scene, lepotnih tekmovanj ter podelitev modnih nagrad. ʻKdor ne komentira, ta ne eksistira.ʼ Če na Twitterju nimaš hipnega stališča o vsakomer in o vsem, si pač debil ter luzer; in če se natanko ne ve, s kom vse si že bil in koga vse poznaš, si pomilovanja vreden Niko-i-ništa. Bolj važno je samo še to, da ljudje v vsakem trenutku vedo, kaj delaš, kako si oblečen, s kom in kje si bil, kaj si ob tem mislil in kam boš šel potem. Vse je namreč umetnost trženja: prodati moraš sebe. Samopromocija je največ, kar lahko narediš zase. Nujno moraš imeti vsaj nekatere (še raje pa kar vse) od naštetih oblik družabnih omrežij: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, WhatsApp, WeChat in Tumblr. Več je bolje. Itʼs true.™

Jasno, da potrebuješ hiter dostop do interneta, računalnik in pametni telefon (po možnosti iPhone ali najnovejši model Samsunga); brez vsega tega je tako ali tako nemogoče živeti. Objavljati moraš čim več zanimivosti o sebi in biti javno dostopen ves čas (tudi med vožnjo v avtomobilu). Ne skrbi za jezikovno, pravopisno ali slogovno pravilnost izražanja in ne sekiraj se, če nimaš bloga, saj teh tako nihče več ne bere. Če ga že imaš, naslovnico opremi s čimvečjo fotografijo sebe v atraktivni pozi, morda celo flash sekvenco. Prispevki v blogu niso važni: naj bodo kratki, v enem stavku — in ne pozabi dodati slike sebe, medtem ko si jih pisal.

A tisto glavno se dogaja na Twitterju in Facebooku; kdor da kaj nase, je tam prisoten ves čas. Zmagovalec ima največ všečkov in največje število prijateljčkov na družabnih omrežjih, njegove objave na YouTubu pa dosegajo viralne razsežnosti. Lahko si na stalni zvezi z največjimi svetovnimi zvezdniki, slavnimi gangsta-raperji, Damjanom Murkom in klanom Kardashian — samo nebo je meja. Vse drugo je nepomembno, brez veze in nima smisla. Več ljudi kot te pozna, bolj si priljubljen in zaželen; nasprotni (pa tudi isti) spol te bo oboževal, vrstniki in rojaki iskreno spoštovali, potencialni delodajalci pa bodo mrzlično tekali za tabo s fantastičnimi ponudbami za službo ter vrtoglavimi zneski za plačo.



Tretjič, daleč najbolj učinkovita metoda za dosego prepoznavnosti in priljubljenosti so selfiji. Čez dobri čedni sebek ga pač ni. Samo kreteni pravijo, da je to za kokošje samovšečne najstnice, plehke zarukance in manj inteligentne pubertetnike; če človek ni všeč samemu sebi, komu sploh bo? Pameten človek se zaveda, da je pameten in čeden. Selfi je dokaz tvoje samozavesti ter pokazatelj, kako skladno si videti, kako si oblečen, kakšno pričesko imaš in kako si naličen: vse to ljudi zanima, ker je pomembno. Vprašaj precednika Boruta, velikega idola vsakogar. Kdor ne dela selfijev, je patetična zguba. Že na zunaj moraš dajati vtis uspešnosti in privlačnosti in selfi je najboljši način, da sporočiš: glejte me, kako sem lep. Dobrodošel pripomoček je selfie stick oz. priročna palica za sebke. Najnovejši model pametnega telefona je seveda predpogoj.

Zapomni si: zvezda je tisti, ki ve, da je zvezda. Tako. Zdaj si oborožen z napotki, kako postati zmagovalec, zato kar na delo. Postani faking uspešen in bodi ʻinʼ, vse ostalo je bulšit. Tudi ti si lahko lep in znan! Slava in uspeh ne bosta izostala. Jp,™ to je to.

Ni komentarjev:

Objavite komentar